Konsultant Telefoniczny PLAY

CONTACT CENTER ONE mająca swe oddziały w Częstochowie oraz w Opolu poszukuje młodych, energicznych ludzi z pozytywnym nastawieniem do życia na stanowisko:

KONSULTANT TELEFONICZNY PLAY miejsce pracy: Opole
Obowiązki:

- Utrzymanie dobrych relacji z Klientami,
- Telefoniczne pozyskiwanie Klientów indywidualnych lub biznesowych,
- Sprzedaż rozwiązań sieci PLAY
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.

Wymagania:

- Zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- Umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku jak również w zespole,
- Umiejętności sprzedażowe,
- Działanie nastawione na osiągnięcie zamierzonego celu,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Życzliwość i otwartość w kontaktach interpersonalnych,
- Chęć rozwoju i zdobycia nowych umiejętności,
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
- Status studenta/ ucznia mile widziany.

Oferujemy:

- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa+premia), stawka godzinowa od 7 zł do 13zł na rękę,
- Profesjonalne szkolenia wdrażające do efektywnej pracy,
- Elastyczne godziny pracy (indywidualny grafik czasu pracy w przedziale 8-21),
- Możliwość rozwoju osobistego oraz zawodowego,
- Pracę w młodym zespole oraz miła atmosfera w pracy,
- Możliwość zdobycia cennego na rynku pracy doświadczenia zawodowego,
- Pracę na prestiżowym projekcie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres mailowy [Apply online]. Zapraszamy również na naszą stronę internetową www.onecc.pl
Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji oraz zgodę na przetwarzanie tych danych także po zakończeniu procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (DzU z 2002 r. nr 101, poz.926).”